lördag, januari 31, 2009

Världsliga ting...

Uppe med tuppen trots att det är helg... men lilla E hade sovit färdig så nu sitter jag uppkrupen i soffan med datorn i knät och gör egentligen ingenting... jo, jag njuter av Gott kaffe (såg förresten att vår kaffebryggare fått "Bäst i test" och det kan ju förklara saken - det sved lite när vi köpte den, priset var kring 1500 kr men det har varit värt varenda krona)





På Tv är det Mumintrollen och lilla E dricker apelsinjuice - han är "Bråltörstig" (vråltörstig är nog vad han försöker säga... )


Jag försöker få tag på återbudsbiljetter till "Mora Träsk" som spelar i Gävle idag - var någon som sa att det inte var nödvändigt att skaffa biljetter när det bestämdes att vi skulle åka dit, men det visade sig vara fel - är fullsatt sedan länge tydligen.. Igår kväll var det "tvärrött", dvs fullbokat men nu på morgonen är det "gult" - biljetter finns för bokning, men när jag försöker boka biljetter så visar det sig att det bara finns EN rackarns biljett på Ticnet...men skam den som ger sig...


I övrigt finns det som vanligt en "ToDo-lista" för helgen också...men vi får se vad som blir utfört på den, finns ju fler helger.. ;)






2 kommentarer:

Anonym sa...

Gódmorgon! Snygg logga du har,.
Jag har oxå en bra kaffebryggare, den kostade ingenting jag vann den på golf! (hälsa Peo)
Här är det runt -9 grader, faderskapet har nyss vaknat - har inte sagt godmorgon ännu - och jag pickar bara på datorn.
Lycka till med MoraTRäskbiljetterna, låter skoj.¨'Kram

Anonym sa...

Vi har gett upp kampen på biljetterna... kommer ni över?! Vi kan ju alltid gå på IKEA... =)