lördag, januari 10, 2009

Gnällspik... & dålig mamma....

men jag är faktiskt Sjuk...kanonförkyld och trött i kroppen, febern inne på 3:e dan
- Tok gör som Tok gör (tok i det här fallet är min mor.. hihi) så jag har ju ändå jobbat, petat i mig Alvedon på morgon och lunch och fixat dagen, kvällen har jag sedan tillbringat i horisontellt läge i väntan på att det skulle bli sängdags... Idioti....

Idag har resten av familjen åkt och provat på slalom, jag insåg att jag borde tänka på mig själv så jag stannade hemma, känner mig USEL som inte hänger med...Men å andra sidan är det allra bäst om jag blir pigg

Over and out...

2 kommentarer:

Brittis sa...

Naturligtvis gjorde du det enda rätta, intog viloläge.
Jag trodde faktiskt att en rebell som du, faktiskt gjorde tvärtemot Token?! Om inte, så är det dags nu.
Kram

Kiara Och Kovu sa...

Ja ta hand om dej så du blir frisk. Kram