torsdag, januari 22, 2009

Jag klarar mer än jag tror...

Ja, ytterligare bevis på sin inre styrka har visat sig under natten.. Jag gick och la mig kring 23 igår, somnade som en stock och vaknade 23.40 av att lilla E stod vid fotändan och berättade att han hade ont i magen... Upp & följa med på toaletten, ligga "skavfötter" med honom o försöka få honom att somna om, för egen del var det redan kört, jag hade ju fått min "Microsömn" och var klarvaken - lille mannen somnade inte heller utan klagade om magen - Magsjuka tänker jag och går ner o hämtar hinken.. väl uppe så kommer det - Kräks kräks o kräks.. *suck* å jag blir som vanligt "sympatisjuk" o mår illa som bara den.. ;)

Fy 17 vad jag formligen HATAR magsjuka!!!

Efteråt somnade han gott och sov till morgonen - nu verkar han pigg igen, vill äta så han blir stark säger han... får dock stanna hemma resten av vecka för att inte skapa epidimi på dagis...

Jag mår fint... naturligtvis.... haha.. magsjukefobi, kan man bota det?! Och isåfall HUR?

2 kommentarer:

Bror sa...

Det känns bra att packa småbitar av middagen i näsan....

Anonym sa...

Haha... om det vore så väl så att man såg ett nöje i det.. ;)