fredag, januari 23, 2009

Hej o hå..

.... lilla E kräks en gång varje natt... är pigg på dagen men sen vaknar han och gråter och kräks en vända för att sen somna om o sova till morgonen.. MÄRKLIGT - känns ju inte riktigt som magsjuka, men tydligen är det smittsamt eftersom sex barn till var hemma torsdag och fredag pga "magsjukan"

Helgen - ja, vad har den att erbjuda, kanske blir det lite målning för min del så att garderoben på övervåningen kan anses som färdig.. Vi var bortbjudna imorgon kväll men pga lilla E så var dom helt plötsligt inte så sugna på att ha oss på middag.. -förstår dom...

Ikväll är vi bjudna över till grannen på Pokerspel men iaf. jag stannar hemma med "sjuklingen", vi får väl se hur den andra parten gör - han tyckte dock att det kändes drygt att behöva duscha .. så det känns som vi blir sittandes här ikväll... kanske en bra film... fast dom är sällsynta numera.. är sällan man blir *wow* av en film idag, annat var det när man fick hyra en James Bond på fredagkvällen när man var liten - DET var höjdpunkt i tillvaron...

Imorgon kommer stora E - sköt på hans ankomst från fredag till lördag för att förhoppningsvis slippa smitta honom också men nu vet jag inte hur vi lyckas med det eftersom lilla E spydde senast i natt... jaja, det var ett tappert försök iaf.

Nu ska jag kura upp i soffan med lillebror... DET är mysigt!!!

5 kommentarer:

Jag sa...

stackare! Kramar

Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Brittis sa...

Men gläd er åt mysiga, lugna hemmakvällar. Det är värt en hel del.

Anonym sa...

JO, Helt klart - det var så mysigt igår så jag slocknade (som vanligt) i soffan vid nio... =) /A

Brittis sa...

Du behövde väl sömnen, då.