söndag, januari 21, 2007

Söndag

Söndag kväll och dags att summera helgen som gått.. för det första har den gått alldeles för fort för att det skall kännas riktigt bra, eller beror det på att jag och min kära syster är alldeles för duktiga på att sitta uppe till småtimmarna och prata om allt och inget?! Det spelar egentligen mindre roll - tidsbrist!

Det har ju snöat även här i helgen, jag tror vi har fått närmare 3dm snö och det är några minusgrader. Idag på dagen sken även solen, var en kanondag - vi spenderade förmiddagen ute med barnen, åkte bob, skottade snö och skjutsade barn i snösläden...

P-O har även gjort våra "ToDo":s med en smula hjälp ifrån mig inför pappas ankomst imorgon, då skall golvet rivas upp och rättas till innan det nya golvet kan läggas. Tanken är att det skall ske i veckan.

Sis med barn tar mormor med sig hem imorgon och morfar får stanna här o göra rätt för sig...sen tittar OM jag har fattat rätt mormor hit på onsdag kväll för att åka med morfar hem på torsdagen.. det ska bli trevligt att träffa henne en stund också!

Nu ska jag återgå till tv-tittandet känns det som... är trött...vad nu det kan bero på...

4 kommentarer:

Brittis sa...

Det låter som om ni haft en fin helg.

Kiara Och Kovu sa...

När kommer Marit med på bloggen då?

Anna sa...

hon är här... famw.blogspot.com

M sa...

Förväntar mig en bild på golvet idag!!! :o)