lördag, januari 27, 2007

Skruva skåp

Nu har vi börjat ihopsättningen av köksskåpen - det har faktiskt gått otroligt lätt, nog för att vi bara skruvat sidor, topp och botten ännu men det är bara högskåpen kvar nu...



Kranen är också beställd - den här blev det, jag vek mig - tycker att själva av/på mojängen är snyggare på andra kranar av samma märke men fick ge mig för färgen...



Idag ska vi gå ut hela familjen - är väl så gott som på väg nu vad det verkar, vi ska ut och lasta skräp på släpvagnen och köra till miljöstationen med det. Emil gillar ju det här som tur är... vill gärna vara med och hjälpa till med allt. Elias är lite hängig å andra sidan så vi får se vilket tålamod han har att vara ute...

Kanske återkommer - annars får ni ha en trevlig lördag!

Förresten, ingen mer än jag som har problem att logga in när man skall posta nytt inlägg på sin blogg?! Jag får hela tiden högerklicka på länkarna och välja "Open link in new window" för väljer jag bara att klicka på den så händer inget. Detta gör att jag får öppna tre fönster för att överhuvudtaget kunna skapa blogginlägg.. Finns det nån fix för detta eller vad är det som hänt, har inte fungerat såhär tidigare utan blev när jag uppgraderade till nya versionen av bloggen - med googlekonto
Är lite f r u s t r e r a n d e....

1 kommentar:

Brittis sa...

Mitt nya bloggerkonto fungerar bra. Inga extra fönster behövs.

Under mina sömnlösa timmar i natt tänkte jag på din ev vägg mot trappan. Snälla - ingen vägg!

Varför inte göra nå´t kul av det? Svartlackerat armeringsnät t ex. Där kan du på krokar hänga slevar, stekspadar, pannlappar mm (för visst var det spisen du skulle ha nära där?). Eller så bara prissmor som återkastar regnbågefärger från någon spotlighet i taket.

Eller ett glest hyllsystem där du kan t ex ha kryddburkar mm.

Lycka till.