onsdag, januari 17, 2007

Dag 3 - Onsdag

Jaha... då börjar dag 3 lida mot sitt slut, i allafall vad gäller rusten. Troligen blir vi väl vakna en stund till...men med tanke på att jag tillbringade början på min natt i en bäddsoffa för barn på Elias rum, som till råga på allt inte var utbäddad utan det var bara överkroppen som fick plats i den, resten, dvs. benen hängde ner i golvet - men vad gör man inte för att vinna sina strider...och gissa om jag vann!!

Eftersom jag inte publicerade någon bild igår så får jag väl bättra mig idag...
och som dom säger - en bild säger mer än tusen ord!



Idag är det gipsning av väggar och utregling av vägg mot vardagsrum som stått på agendan. Snickar´n muttrar dock lite över alla eldosor och andra utstickande föremål som måste med igenom gipsskivorna. Tur att P-O inhandlat en ny skruvdragare som han fått använda & som dessutom var kanonbra!

3 kommentarer:

Brittis sa...

Var det inte köket som skulle åtgärdas?

Anna sa...

Om du läser vardagsrum så är det väggen i köket som är ut mot vardagsrummet... så ja, det är köket som åtgärdas!

Jag sa...

Du har rätt, det ser verkligen stort ut!
Känns det som att det kan bli färdigt nån gång?