måndag, januari 29, 2007

Nytt utseende...

Det är inte bara köket som får sig ett ansiktslyft utan även bloggen blir lite uppfräshad(?) - hoppas jag!

Vecka tre är också inledd vad gäller köksrusten - skåpen är ditställda på plats, väggen är igenbyggd och det börjar hända saker. Imorgon kommer rörmokaren och tar bort rör som blivit kvar sen förra gången han var här. Tur pappa har tumme med dom så att dom kommer när han "ropar"...

Snälla hjälp mig - ska jag ha tapeter eller slät väv.. ingen därute som har några förslag.. hur kan jag planera att bygga om hela köket utan att tänka på sånt som vad det ska vara för färg på väggarna... *S* det är olikt mig, vart har du gjort av kontrollen Anna!!

1 kommentar:

Brittis sa...

För de första: se det som ett friskhetstecken att du tappar kontrollen lite då och då. Skratta bara.

För det andra: med två glyttar - tror du inte det bör vara nå´t som går att torka av? (Jag minns när barnbarnet Sanna, 1 år, en tidig morgon gick runt köket med en röd tuschpenna)