torsdag, februari 22, 2007

Uppdatering

Nu finliras det vad gäller köket.. till helgen blir det förhoppningsvis dags för att sätta kakel - det är bestält och skall komma hem imorgon... så v får väl se om det är ett påbörjat projekt efter helgen.. spacklas färdigt, på med väv och tapet är väl också i antågande. Nån som kommer och är barnvakt så det "tar" lite?!

Efter mycket tjat från kära syster så lägger jag väl med några bilder på hur det börjar ta sig ut... Vad tycks?!





Pappa kommer och gör någon arbetsdag till under veckan som kommer, han vill gärna se att saker och ting blir färdiga tror jag... sen hoppas jag att de får tag på en välförtjänt resa och sticker till lite varmare breddgrader!

3 kommentarer:

Jag sa...

ja, jag vet ju att det blir snyggt! Ska bli jätteskoj att få se det färdigt sedan, med tapet och kakel....
Ha det så gott, kram o puss

M sa...

wow! jättefint, vet du, har inte tänkt på det förrän ludvig just utbrast: titta, mitt hus! när han såg bilden på vitrinskåpen. det ser nästan ut som vårt kök! åtminstone planlösningen! ha ha!

Brittis sa...

Härligt! Det ser varmt och mysigt ut. Den där nya(?) trenden med snedställd spis tycker jag är jätteläckert. Önskar att jag kunde ha det så själv.