lördag, februari 03, 2007

Ruinens brant...

Vad tycker ni? Ska vi lägga ut ca 5000 kr på kakel... är inte det hutlöst? Eller är jag bara lite ovetande i frågan - det kanske inte är så mycket för drygt 3kvm?

Jag har iaf. fattat tycke för en av dessa, dom är 5x5cm vilket jag trodde skulle få mig att tveka men icke, så min fråga är nu - Vad tycker ni? Är inget av dem storslaget så säg gärna det, kanske får mig på andra tankar... *S*



Kakelproverna syns här tillsammans med bänkskivan som är i valnöt...

5 kommentarer:

Brittis sa...

Om du/ni tycker det är snyggt så tycker jag absolut att ni ska investera de pengarna. Annars kommer ni bara att gräma er över att ni inte gjorde det och sucka över hur snyggt det skulle blivit men inte blev (ni vet, gräset är alltid grönare på andra sidan..).

Det är bättre att nu snåla in på något som är lätt att förnya när ni får bättre råd.

Jag sa...

din kloka moster har helt rätt! Och jag tror att det bruna blir lite för lika bänkskivan, så kanske det grå skulle vara bra...

M sa...

Som jag skrev i mailet - kör på! Femtusen är lite i sammanhanget för nåt som du kommer se och tänka på varje dag! Tänk vad glad du kommer bli! Det är viktigt att få snygg ytfinish på nåt man lagt ner mycket pengar o energi på, annars är det väl synd om det inte syns! Gillar båda, men tror mamma har rätt i att det gråa blir bäst! /Kramar från "Gråmusen"! ;o)

M sa...

En fråga: Bilden du visar, är det färdig bänkskiva hos er?! Eller är det i butiken? Tänkte annars vad det är för kant där bak, om det är "stänkskydd"?

Anna sa...

haha M!! Jag har bara lagt upp en snut för att se kakelfärgerna tillsammans, i butik sa de nämligen att bänkskiva och kakel skulle flyta ihop för bästa resultat.. var bara det jag försökte visa med den här uppställningen... *S*