måndag, februari 12, 2007

Lådbeslag

Nu kommer fråga igen - vad tycker ni om dessa beslag? Jag hade från start tänkt mig bygelbeslagen på huvuddelen av lådor och skåp men sedan funderat på knopparna på de mindre lådorna, de som är släta... vad tycker ni? Här råder delade meningar - såklart! (Ännu en uppsättning dåliga kort - tyvärr)






I övrigt är fläkten på plats och hörnbänken, rostfria detaljer börjar också dyka upp - diskmaskinen går och vattnet rinner, ugnen fungerar liksom micron, ena kylskåpsdörren är på plats, så som mordbrännaren säger "det tar sig"

11 kommentarer:

Brittis sa...

Knopparna kommer ungarna garanterat att använda för att klättra upp på bänken

Anna sa...

Aha, där har vi en ny vinkling av det hela, men kan man inte med det upptåget i sinnet använda "byglarna" till stege också?!

M sa...

JO, jag tror iofs byglarna är ännu mer klättervänliga - fast jag röstar på det överallt för utseendets skull! ;o) Kul med beslutsångest va? ha ha

Anna sa...

Synd att alla är såna jäkla perfektionister och ska ha allt lika.. jag får nog ta och ta varannan låda bygel och varannan låda knopp för att retas lite... ;)

M sa...

Bara du sätter dem rakt så! ;o) Varför ringer du inte? Kaffet är slut nu! Måste nog snart hämta in maja för det snöar som tusan och hon har inget skydd över sig... Vilken förälder!!! ;O) Sätter på lite mer kaffe...

Kiara Och Kovu sa...

HA INGA KNOPPAR ELLER ANNAT SOM DOM KAN KLÄTTRA PÅ. Har upptäckt att det är lugnast så (för mormor iaf *ler*)

Anonym sa...

*S* ta byglar! De är bättre att klättra på. Ska de klättra, se till så klättrandet blir så säkert som möjligt! (varför inte en stege upp, och rutschkana ner sen?)
Snyggt blir det vilket som!
tycker moster G

Brittis sa...

Ska bli kul att se vad som blir resultatet av den här diskussionen.:S:

Anna sa...

Moster G tänker som jag... men kanske ska man utrusta "lilla e" med hockeyhjälm jämt och ständigt, idag används den bara när han rider på "hoppbollshästen" - har slagit i huvudet FÖR många gånger nu för att det ska vara roligt för hans mamma - men han verkar bry sig mindre... SEn kan jag ju avslöja att vi fortfarande inte kommit fram till nåt vad gäller byglar eller byglar blandat med knoppar, det jag vet är att det inte kommer att bli bara knoppar! *S*

Anonym sa...

Vi hade byglar på skåpen och knoppar på lådorna..
Blev bra./G

Anna sa...

Ja och nu har vi satt dit en hel del av beslagen, och hur det blev förtäljer icke den här historien... *S*