onsdag, februari 07, 2007

Onsdag vecka 4

Uppdatering kök - tyvärr lite suddiga bilder men batteri slut i kameran, så det får duga...

Är en hel del pyssel kvar men det börjar ändå att ta form...






Imorgon torsdag - sista dagen på arbetsveckan vad gäller pappa iaf. och då kommer rörmokaren och förhoppningsvis har jag vatten när jag kommer hem från jobbet imorgon! DET ska bli härligt måste jag säga och sen när diskmaskinen fungerar och jag slipper springa upp och ner i källaren med disken.. kommer att underlätta en hel del...

3 kommentarer:

M sa...

Ser fram emot en middag där framöver! Ser jättestort ut! Väggen är inte alls dum, åtminstone inte från den vinkeln. PS: Läs kommentar på mammas sida som svar på din! ;o) hi hi hi - hur går det med bilen???

Anna sa...

Klart att det blir middag framöver... o jag tror det blir fint. I skrivande stund är rörmokaren där och drar fram vatten så jag ska kunna diska uppe idag.. .Yíppie..
Bilen - ja den är ett kapitel för sig själv, om du menar den vita vill säga.. den står översnöad på gården och väntar på bättre tider... *S*

Jag sa...

Man ska sparka på tanken *hihi* så går den säkert bra igen, så det så!
Så fint det blir, men ugn och mikro är ju gröna!!! Från rött till grönt, hmm.... *S*
Och jag vet att du har vatten nu!