tisdag, februari 27, 2007

Kaklat

Jaha... pappas visit denna vecka blev kortvarig...=) han startade arbetsdag och körde på ett par timmar för att sen komma på att han var hängig...Men som ni vet har jag magsjukefobi och när han sa att han kände sig illamående fick han gärna åka hem för min del...Han slog iaf. igen den vägg han skulle fixa så han kan stanna hemma med gott samvete - nu är det egentligen bara mitt jobb kvar, måla och tapetsera - en del fippel är det också kvar men det kan sparas utan problem!

Som rubriken säger så blev det färdigkakalt igår kväll, nu väntar jag bara på att det ska bli fogat - sen kanske jag släpper en bild på underverket...

För övrigt kan jag berätta att jag är hemma o "Vabbar", var hemma igår också - "lilla e" har feber och är förkyld...hans mamma ligger bara steget efter, vaknade med halsont och snuva imorse...så vi får se vart detta barkar...

Såg på mosters blogg att mamma återupptagit målandet och att temat var akvarell på torsdag - hoppas fortfarande på "lilla e:s" lekande inglar...L I T E dåligt samvete borde du ha mamma... *S*

5 kommentarer:

Brittis sa...

Neeej! Det var oljemålning. Får se om hon kommer på akvarellmålning på torsdag.

Brittis sa...

Hoppsan! Du skrev ju faktiskt torsdag. Förlåt.
Lite Inglar skulle inte sitta fel.
Kanske för hennes blogg?? Det vore väl nå´t!? Så blir det äntligen lite fart där.

Anna sa...

Ja lite Inglar vore inte helt fel, saknas 3 tavlor som hon "lovat" Elias... sen kan hon gärna förgylla någon annans tillvaro med dem också för dom är för härliga tycker jag...

Kiara Och Kovu sa...

Ja och Alex väntar oxå på en ingeltavla *ler*

M sa...

Maja o Ludvig med...