tisdag, februari 20, 2007

"Ja se det snöar, ja se det snöar..."

Idag har jag god lust att krypa ner i sängen igen - vilket väder och kallt! Men jag har ändå släpat mig iväg till jobbet... skottade gården imorse innan jag åkte - lång uppfart, jag förstår nu varför vissa av våra grannar har garaget i början på tomten istället...

Rusten - ja, det flyter på... Finlirar nu med lister och sånt, pappa är en klippa! Det hoppas jag att han vet! Den här gången har han mamma med sig också - det är mysigt att ha dem omkring sig.. Hoppas bara att hon tycker att det är l i t e skönt att vara här - hon får ju träffa gospliggen och det är ju mycket värt.. skulle jag tycka i allfall... Fast inatt var han visserligen till salu, det blåste och då var han klarvaken - han är rädd... jag fick sitta med honom i knät i några timmar... mellan 01-03 närmare bestämt, då hade även han fått nog och somnade om...

Nu är det dags för fika... återkommer med lite bilder på köket under em o kväll tror jag!

Sköt om er...

5 kommentarer:

Anonym sa...

BEHÅLL OVÄDRET UPPE HOS ER!!!!/G

Brittis sa...

Låter bekant - jag menar, det där med att sitta uppe på nätterna. Kunde Inger hålla sig lugn?

När kommer hon hem, förresten? Jag vill sitta och dricka kaffe med henne och skvallra om ditt och datt.

Anna sa...

Hon kommer hem imorgon tror jag, om dom inte snöat inne... *S*

M sa...

Saknar bilderna...! Hoppas de dyker upp under kvällen. NYFNIKEN!

Anna sa...

Nja, det få rnog mera bli den här kvällen som kommer nu, har inte haft tid - hjälpt mamma med ett kodproblem så det tog sin lilla tid och inte blev vi klara heller tyvärr.. så nu vet jag inte hur jag ska behålla min fokus under dagen! Men håll ut - det kommer...