söndag, juni 11, 2006

Sommar

Vilken sommar det blev på en gång, idag har det varit varmt och är fortfarande...

Vårt Stockholmsfrämmande åkte hem för ett par timmar sen så nu har det återgått till ordningen.. Vilken härlig helg vi har haft, vi har verkligen "fångat dagen" även om det innebar lite spring i affärer idag på eftermiddagen - men det är kvalite det med ibland...Nu väntar en ny vecka på jobbet med allt vad det innebär, det är lite stressande då jag känner att jag har en del att lära mig innan sommaren kommer och den kommer ju snabbt! Men det ska nog fixa sig, det brukar ju göra det i slutändan...
Nu ska jag gå ut och njuta den sista stunden innan myggen kommer..det blev sån invasion också nu när värmen kom... hittade dock ett parasoll på C.O idag där man kunde koppla upp ett myggnät runtom - undrar om det vore en hit!? Fast min kära syster tyckte att jag lika gärna kunde krypa in i barnens Pippitält...*S*

1 kommentar:

Gunilla sa...

Jag har köpt ett "moskitnät" på IKEA- ett sånt där man sätter runt sängen? Det hakar jag fast i lämpligt träd, kör in solstolen inunder.. och slöar i halvskugga; mygg och flugfritt!
Jag avskyr de sär sugande, kittlande eländena till insekter...