måndag, juni 12, 2006

Måndag

Ja, nu är den också gjord...måndagen alltså, det brukar för mig vara veckans tyngsta dag av nån anledning men vet att jag inte är ensam om den känslan..Har haft en bra dag på jobbet så jag ska inte klaga...

Elias är så tråkig på kvällarna, nu har jag försökt få honom att sova i över en timmes tid...han bara gråter och gnyr hela tiden och det värsta av allt är att det i princip är gråt utan tårar...jaja nu sover han iaf. och jag hoppas att han förblir sovande till imorgon bitti, även om jag kan förstå att det kan vara svårt att sova på vår övervåning i den här värmen...låg själv vaken och svettades natten som var...

4 kommentarer:

Jag sa...

Hoppas även tisdagen har varit bra och att Elias sovit gott och därmed du, i natt.
Varför lägger ni er inte i källaren? Där borde det vara svalt och skönt.
kramar
----
och du, det där med Inglar-tavlan, ja ja....

Bror sa...

Var glad att han gnyr - vår gastar.

Anna sa...

Mjo...jag har förstått att ni också har ett litet yrväder på det viset...jaja går väl över tills dom gifter sig eller nåt...*S*

Gunilla sa...

Mmm.. vi har ställt en stor fläkt vid fotändan av sängen och ställt in en timer så att vi hinner somna innan den slår av. Sen startar den igen framåt 5-tiden. Det är enda chansen att kunna sova en hel natt. Kanske nåt för Elias OCH er? Rikta luftströmmen upp i taket bara, annars är det risk för förkylningar..
Och ha persinnerna nere på dagen- det håller en del av solskenet ute,,