fredag, juni 23, 2006

Midsommar

Vill bara önska alla en Trevlig Midsommar...saknar "hemma" såna här gånger, inget kan gå upp mot en midsommar i Dalarna?!

Har förberett jordgubbar till eftermiddagen...ser rätt gott ut om jag får säga det själv...Hoppas att ni alla får en trevlig dag och att vädret är skapligt åtminstone, konstaterade att det är väldigt väderberoende på hur/om midsommarkänslan innfinner sig!




Sonen är förnärvarande en slagen hjälte - men det kanske är tur om han ska orka med eftermiddagen och kvällens firande...

6 kommentarer:

Brittis sa...

Det låter som om ni får en trevlig helg. Glad Midsommar!

Jag sa...

Mums! ser jättegott ut!
Hoppas att dagen/kvällen blir riktigt bra med glada goda ungar, god mat och trevligt sällskap! Verkar som ni har goda förutsättningar.
Kramar

Gunilla sa...

hehe.. Alla önskar er trevlig midsommar.. jag önskar er trevlig dagen-efter,,
Hur kul hade ni?*S*

Anna sa...

jodå - som vanligt lite FÖR roligt! Att man aldrig lär sig, men är väl mammas dotter på den fronten, eller vad tror ni?! *S*

Gunilla sa...

Alltid kul att KUNNA ha kul. Själv är jag en dålig minglare.. hamnar gärna lite vid sidan om och iakttar istället..

Anna sa...

Mjo, men medaljens baksida är inte så rolig alla gånger...ger mig mest ångest...och då är det ju inte värt det...