måndag, juli 06, 2009

Vädret har varit på min sida under dagen..med tanke på sysselsättning...

MÅLNING - på hög nivå, ja faktiskt så har jag målat n ä s t a n klart kring lilla E:s fönster och som en del av er vet är det på övervåningen, högt upp...Nu ska jag bara ta mig runt ena kanten för att ta det sista där, får bli via altantaket ser det ut som - ber till högre makter att taket håller och att jag når upp...

Snart kommer också 1 km brädor - har väntat en vecka nu så det lär finnas målning till mig så det räcker och blir över... hoppas bara att vädret håller i sig - skapligt med uppehåll iaf. finns risk att det blir platsbrist annars..

Äventyr har lilla E och jag haft även idag - cykeltur igen, långt..med glass som delmål..han är duktig att trampa på den lille mannen...& han gillar att cykla på äventyr...finns mycket att titta på här i världen har jag upptäckt...genom honom...

1 kommentar:

Brittis sa...

Nyttigt att se allt underifrån ibland. *ler*