fredag, maj 01, 2009

Solen skiner

o det är vackert väder... ska man klaga - Nä... tror jag väljer bort det...

Barnen har styrt maten idag - hamburgare, bröd och några rutiga potatisar blev resultatet...var väl ingen sensation men det funkade...

Dagen har tillbringats med penseln i högsta hugg... målat om trädgårdsmöblerna - så torra så jag tror att jag måste gå över dem en vända till... tror det kan bli bra när det blir klart...

Den andra har fixat med trallen som skottades sönder av "Moi" i vintras...bytt några brädor och då såklart inte den enkla vägen som jag hade valt utan glaspartier ut och brädor bytta i skarven...Men det blev bra!

Nu sitter jag ute o myser - det är inte fy skam med sol och värme... småbitar som man kunde klaga på men det ska jag inte göra nu... ;)

Inga kommentarer: