tisdag, maj 05, 2009

Prata först o tänka sen..

Idag kom farfar och Ulla förbi en sväng.. eftersom Lilla E fyller år på lördag så kommer det att bli släktkalas på söndag... jag passar på att bjuda dem tänker jag..och säger...

"Ja det blir kalas i två-tre tiden på söndag... äh, jag tror vi tar det i tre-tiden så slipper hela dan bli förstörd..."

Oooops... några förvånade miner och Ulla utbrister...

"Ja, Anna jag förstår dig... "

haha.. var ju inte riktigt SÅ jag menade.. var ju bara så att dagen inte skulle bli/upplevas så sönderhackad för alla som kom och firade prinsen....

Tänk först och prata sen - borde det vara men jag har mellan varven problem med det...

2 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

Haha samma här. Blir ju helfel ibland

Äldsta mostern sa...

Jag är helt övertygad om att alla förstod. Och blev glada att även andra tänker så.Att dagen inte ska bli sönderstyckad.