måndag, maj 26, 2008

Till min mamma


Mamma,
Du har lärt mig allting som jag behöver veta.
Jag ska alltid hålla det inom mig.
Du är där för mig för att älska o bry dig om mig,när himlen är grå.
När jag gör något fel är du alltid där för att göra det rätt.
Mamma mamma du äger mitt hjärta.
Din kärlek är som tårar från ett hav.
Jag vill bara att du ska veta att du är och förblir den bästa.


Elias och mormor


Vet tyvärr inte vem författaren är men den beskriver precis vad jag känner för MIN mamma så jag hoppas att jag är förlåten för "stölden"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, nu blev jag nästan lite tårögd - det var fint! Jag kan bara hålla med! :) Visst är det förresten en fin bild?! Den har du faktiskt "snott" av mig! :) KRAM sis

Anonym sa...

.. och nu gråter din mamma.. *L*
Men visst älskar man sina föräldrar, och visst är de bland det allra viktigaste man har? Liksom syskon, partner och eventuella barn...(och syskonbarn ;o0)

Brittis sa...

Åh,så vackert! Sug i dig allt o gläd dig åt orden. Göm dem i ditt hjärta och tag fram dem när vardagen känns tuff.
Kram.

Anonym sa...

Tack gullet, det är väl vad mammor är till för! Och du fick mig att snörvla förstås.
Lavv jo!