lördag, maj 17, 2008

Nu är målgången nära..

..fantastiska prestationer tycker jag de har utfört - ja, jag syftar naturligtvis på de tappra själar som gått hela vägen från Mora till Stockholm!

Nu är det nära till målgång, Stockholm - Kungsträdgården samt Gamla Stan.

Nyfiken på vandringen - följ länken

Den här "killen" är jag mest stolt över såklart, det är inte alla dagar pappa tar sig en promenad från Rättvik till Stockholm... (bilden är stulen från moster, jag hoppas att jag är förlåten..)

3 kommentarer:

Brittis sa...

Jodå, "stölden" är förlåten.
Och du har all anledning att vara stolt.

Ska bli kul att få höra om vandringen sedan. Och se alla bilderna han tagit med sin mobil.

Vandrarna har tydligen sovit på en massa möjliga och omöjliga ställen.

M sa...

Ja, hela fyra bilder (!) har han lyckats ta på 11 dagar! Vet inte om ni behöver vänta med spänning direkt... :) Han är i alla fall hemma nu. Ser fräsch ut! Har precis gått ner i källaren för att natta Ludvig, men inte kommit tillbaka än, så vi antar att pappa somnade först! KRAM

Brittis sa...

Va! Är han där? Jag trodde att han sov på någon loge efter vägen i nödtorftigt skydd från snöovädret som drar fram över mellansverige.

Och 4 bilder på 11 dagar! Svagt! Jag är besviken. *S*