torsdag, december 23, 2010

Nu är det dags

Att summera dagen, barnen har varit förväntansfulla hela dagen, haft svårt att leka för de bara väntar... =) men det är väl så det ska vara?!

Hört & hänt under dagen...mest bara upprepningar om att julafton är IMORGON!!
- Är det kväll snart?
- Vart är julstrumpan?
- Bara så ni vet så kommer jag ha fullt upp med alla julklappar imorgon!
- Ska vi äntligen lägga oss - då blir det snart imorgon!

Ja så är det att vara barn, jag är tacksam över den kopp kaffe jag fick, uppkrupen i soffhörnet med http://www.betapet.se/ på gång - förlorade dock, men vad gör det! Avkopplande för kropp och själ iaf.

Imorgon ska killarna åka till Faster med pappa & äta julfrukost som traditionen kräver...Själv får jag ett par timmar för mig själv med att ställa iordning för vårt eget firande... insåg ikväll att jag måste handla direkt imorgonbitti, har såklart missat kesella till ishavstårtan, insåg också att tvättmedlet tagit slut - av någon underlig anledning så tänker man bara på julmat just nu så allt annat hamnar på efterkälken...

Nej, dags för EN Betapet till innan jag ska försöka få med mig P-O till sängen...& sova...

En God, Lugn och Härlig Jul önskar Vi Er Alla

1 kommentar:

Brittis sa...

Det verkar helt normalt, alltså. Hoppas ni får en riktigt skön jul. Kram på er alla.