fredag, december 03, 2010

Friday ...and I´m in love...

JAG ÄLSKAR....

- FREDAGAR, gillar dem - tror det sitter i sedan man var barn och fredagar var alltid mys med god mat, vin för de vuxna o vi barn fick minsann dela en flaska (33cl) läsk från backen som fanns under trappen, väl gömd bakom gubbstolen....

- BARNEN... de är glada och nöjda & naturligtvis de viktigaste - även om de är till salu en del av dagarna.. ;) (fast det säger man ju bara förstås & inte högt heller för den delen)

- PAPPAN i huset - ja, han förgyller mitt liv, han får mig att må bra... jag är tacksam att han finns i mitt liv....

- MINA NÄRA & KÄRA - förstås, ni har allitd en speciell plats hos mig.. & det hoppas jag att ni vet!


Have a nice weekend, det ska jag ha!

3 kommentarer:

Jag sa...

Härligt! Lavv jo to

Anonym sa...

..och måste bara säga att så dj...a onyttigt som läsk är, så var vi väldigt generösa! Så det så!

Brittis sa...

Viken fin resumé av familjesituationen.