tisdag, juni 16, 2009

Anna virrpanna

...ja det sammanfattar väl måndagen - åkte till dagis, såg lite mörkt ut men tänkte att de flesta gått på sommarlov..."mattanten" stod i dörren och viftade med båda händerna & jag tänkte att det var lite märkligt att hon vinkade till oss men jag vinkade tillbaka...ur med lilla E och in på gården..väl framme vid dörren så insåg jag att den var låst..Ljuvliga planeringsdagar!!

"Mattanten" vinkade nog inte insåg jag i efterhand - hon försökte nog säga mig att det inte var nån där idag genom att vifta med båda händerna som i "stopp & belägg".. ;)

Det blev en skön hemmadag - gräsmattan blev klippt och lilla E fick köra med sin sparkcykel tills stora E hämtades vid dagis kring lunch...

Idag har solen visat sig - härligt!

I övrigt är det inte mer än huvudet upp & fötterna ner ...väntar fortfarande på besked om hur det blir - arb.tidsförkortning eller om det blir ytterligare personer som får lämna företaget....

1 kommentar:

Brittis sa...

Grattis.Man får ta emot alla små glädjeämnen.