torsdag, december 18, 2008

Ledighet i sikte...

Men troligen inte så lång som jag tänkt mig, är överöst med jobb just nu och vet inte om jag kan vara ledig från och med imorgon...Kanske lika bra att jobba iaf. på måndag för att slippa den "inre stressen" över att inte ha gjort det man bör innan man lämnar bygget för ledighet. Vill ju vara ledig när jag är ledig och frågan är om det kommer att funka - är en del saker som m å s t e fungera och som hänger på mig.. och tyvärr saker jag inte kan snabba på själv utan måste vänta in... *suck* Men det löser sig nog..

5 kommentarer:

Brittis sa...

Det löser sig säkert. Var i nuet!

Anonym sa...

Ja jag försöker och inser att det är en måndag på jobbet som hägrar...

Jag sa...

ja, måndagar ska man jobba! So am I too, men inte så nära jul förstås. Vad vill du att jag ska fixa? Kram vännen! Kommer med ny kamera och vill ta en hel massa nya kort!

Anonym sa...

Hihi.. var det en ny kamera som var fredagens happening.. roligt för dig! Ta med det vi pratade om -gravlax till juldagen och snaps... ;) det sistnämnda för att göra oss lite vackrare på korten!

Anonym sa...

Hihi.. var det en ny kamera som var fredagens happening.. roligt för dig! Ta med det vi pratade om -gravlax till juldagen och snaps... ;) det sistnämnda för att göra oss lite vackrare på korten!