söndag, december 21, 2008

"Jag älskar jul"

... ja, från kl 03.00 i natt har lilla E sovit dåligt... "Mamma! Jag Älskar Jul!", "Mamma, jag har sovit klart nu!", "Mamma! Jag måste ha yxa med mig när vi ska hämta granen, ska vi åka nu?!"
kl 05.00 var det lugnt igen och det varade till kl 7.00 (sovmorgon kan man tycka, men det saknas ett par timmar däremellan på nåt sätt)

Men såklart så är det inte lätt att var liten och inte riktigt ha begrepp om vad "några dagar" är, han väntar med spänning.....

2 kommentarer:

Brittis sa...

Härliga ungar. Den där natten kommer du att minnas i ett förklarat sken så småningom. Var glad för att du minns NÅGON natt. De flesta går dig spårlöst förbi. Eller hur?

Anonym sa...

Tids nog får du aldrig liv i honom! Förstår väl att han längtar, det är ju så mycket nytt oxå
Kram mormor