torsdag, juli 06, 2006

Borde jag ha prestationsångest...

över min dåliga aktivitet här...läser gärna vad övrig släkt och vänner skriver men är mycket dålig på att författa själv har jag märkt...fast det kommer väl kanske med svalkan... nu måste man ju bara "vara" för att inte flyta bort - fast jag behöver nog verkligen bara vara! Jag Måste lära mig att koppla av - börja meditera föreslog min mamma, men HUR gör man det?! *S* Jag måste också lära mig att inte bita ihop käkarna så hårt när jag sover, som det är nu orkar jag ibland inte tugga flingorna på morgonen för att käken är så "trött"...

Har spenderat några dagar "hemma" - Underbart, trots dålig service *S* -förlåt mamma, jag kunde inte låta bli att retas lite ;) men nog vill jag gärna bli lite bortskämd av mina föräldrar...fast några goda skratt blev det i allfall, men den storyn spar jag till ett annat tillfälle, eller så lämnar jag den till berörd att berätta själv...men jag kan avslöja att det handlade om test av hållfastheten av en viss produkt - den planerade förstörande provningen var "hopplös" och reslutatet blev inte det som önskades! *S*

Har badat idag, ljuvligt...sen kom vardagen ikapp och gräsmattan fick sig en duvning och lite vatten, nu fördriver jag resten av kvällen med att skissa på nytt kök, vi måste ju hänga med i trenden och rusta köket vi med...fast att få ihop ett kök är inte det lättaste har jag konstaterat...Kanske lägger upp förslag här för att få kommentarer/tips/förslag m.m...

Ha en fortsatt trevlig kväll alla...

1 kommentar:

Gunilla sa...

En kommentar till bitandet.
Tvinga dig att ligga med tänderna lite ifrån varandra när du ska till att somna. Det låter löjligt, men det brukar funka.
Somnar man med "tänderna isär" brukar man inte bita ihop under sömnen.
Annars blir det tandläkaren och bitring!!! Du kan inte gnaga ner gaddarna sådär...