söndag, juli 09, 2006

Elias 1år idag - OM man firar när han skulle kommit & inte när han kom...

Som rubriken säger så fyller Elias 1 år idag, ja, så är det - hade han inte kommit redan i vecka 31+0 så är det på dagen precis ett år sedan han skulle födas, det ville sig ju inte riktigt så men allt har ju gått bra så nu spelar det inte någon roll längre... Bilderna är tagna hos mormor & morfar för några dagar sedan! Mitt charmtroll...









Förövrigt, Final - Fotbolls VM
Som den icke fotbollsmänniska jag är så fördriver jag kvällens final med att rita på ett kök till oss istället. Nu känns det som jag har ett vettigt förslag på gång - så jag delar med mig för ev. kommentarer och tankar...Man blir så himla enkelriktad när man sitter här och ritar så tyck gärna till. Köket kommer troligen att gå i vitt med bänkskivor av ek...

4 kommentarer:

Jag sa...

Grattis lilla barn! Jag har tänkt på honom i dag må du tro!
Han är mitt charmtroll oxå...

Jag ska fundera på köket lite, så ska jag komma med komments senare, måste sova lite strax.
Kramar

Kiara Och Kovu sa...

JA guuu va söt han är. Undrar när man ska få se honom på riktigt då och inte "bara" på nätet?

Kramar från kusinen i Vansbro

Anna sa...

Visst är han go...*S*

Kicki, vi får väl se till att vi är "hemma" samtidigt framöver, borde bli lättare nu när dom bor på samma ort...

Kiara Och Kovu sa...

ja det får vi se till att fixa. Om inte annat så blir det väl kanske till dopet för Maja, och jag ska INTE ha kjol på mej, jag lovar.