lördag, juli 08, 2006

Tillfredsställd sambo

Idag har jag spenderat min dag med att försöka tillfredställa min sambo...det är egentligen ganska lätt - Ta bilen och åk till närmaste Jula butik, le en smula medan han som ett barn på julafton travar igenom affären och kollar in A L L A verktyg som han bara kan...

Sagt och gjort så for vi till Borlänge imorse, vi hade ett mål med vårt besök till Jula denna gång och det var att köpa en takbox till bilen då vi alltid får överfullt när vi ska iväg någonstans...(och jag vill ju fortfarande ha en hund *viskar*)...spenderade alltså hela dagen på Kupolen och när vi, som vi bestämt nått slutmålet med vår shopping och jag smilat mig igenom hela Julabutiken så var takboxarna slut!!! Det är så typiskt, vi har åkt en vända i onödan - eller hur var det nu, det kanske inte var så tokigt ändå... sambon är ju ändå nöjd och jag har ju också om jag ska vara ärlig fått min ranson av affärer, nya byxor, ny Bh - 2 för att vara ärlig och lite annat smått och gott!

2 kommentarer:

Jag sa...

Sen fick han visa sig på styva linan när det gäller 'svårmor' och hennes knapptryckande. Har iaf kopierat filen till rätt plats, få se hur det fungerar nu då - tror att det blev OK faktiskt.... nåja, det visar sig imorgon, nu ska jag sova! Kram och tack!

Anna sa...

Ja du förstår att han var nöjd när han gick och la sig...