måndag, augusti 09, 2010

Verkligheten kommer ikapp

ARBETSDAG

Ja, faktiskt så är det så för den ena parten i denna familj, jag har själv turen att få vara hemma en vecka till & det känns skönt - känner dåligt med inspiration för att jobba faktiskt, men man får försöka se ljuset i tunneln, vi jobbar bara 2 veckor sen åker vi till Mallis hela familjen, ska bli härligt...

Semesterveckorna har varit härliga men intensiva - vi har inte lyft många fingrar här hemma så det är väl tanken att jag ska pyssla lite med det denna vecka, men vi får se - finns många dagar kvar på året där jag kan städa och röja... & kanske finns det roligare saker att göra den sista semesterveckan!

Var ute i kantarellskogen igår - hitta några få kantareller som nu väntar på att jag ska rensa dem, ser dock inte ut att bli ett svampår?!

4 kommentarer:

Jag sa...

Akta dig för björnar!

M sa...

Jasså - är det dags för svamp nu?? Vem tar med mig ut?!

Anonym sa...

Ja du M, du vet vart jag bor.. :)

Kiara Och Kovu sa...

MArit: Fråga för guds skull inte Marita iaf *fniss*