tisdag, augusti 10, 2010

Hus på hjul

Efter "provcampandet" är jag sugen att skaffa en husvagn, detta för att ha en "bostad" som rymmer oss alla på ett lite smidigare sätt än husbilen gjorde.. en regnig dag hade vi blivit tokiga...

Nu häckar jag på Blocket och letar febrilt efter en vagn som har en planlösning som passar oss - Barnkammare vore bäst & också helst en uppbäddad säng till oss vuxna - är lite omständigt att bädda upp & ner varje dag... & lite bekväm bör man väl få vara på sin semester?! Det finns massor av fina vagnar - men jag har väl ännu inte överlagt klart med P-O om vad den får kosta så ännu famlar jag lite i mörkret så att säga - jag är heller inte villig att lägga ut hur mycket pengar som helst, finns ju vagnar i alla prisklasser har jag insett.... Önskar mig en vinst av nåt slag... men hur ska jag vinna nåt när jag inte spelar?!


Nej, jag får nog hålla mig till att fantisera, eller hitta vagnar i rimliga prisklasser....


1 kommentar:

Jag sa...

ja, den som är på bilden är nog inte lämplig! Kram