onsdag, augusti 25, 2010

I går, I dag, I morgon....

Det händer mycket nu...

Igår träffade jag "The Big Boss" - givande möte, med lite väckta tankar för oss båda tror jag.. vi får se vad det ger...men mina ideer gillades & det känns ju naturligtvis bra...

Idag har jag varit på "Det" - Nervös, Många frågor - men jag hade iaf svar, Rätt svar? Ingen aning, Gick det bra? - Ingen aning.... Det visar sig & Om så får vi se hur jag gör....

Imorgon - ja då är det packning som gäller, det mesta är nog under kontroll, trots avsaknaden av riktigt detaljerade listor... men som P-O säger - det är f*n inget U-Land vi åker till... natten till fredag väcker vi killarna och sen ger vi oss iväg - en vecka med sol, bad och lata dagar... känns faktiskt väldigt lockande....

1 kommentar:

Brittis sa...

Låter härligt och efterlängtat med er resa. Lycka till.