lördag, augusti 14, 2010

Getingar


Det blev bad... o nog badade jag, stranden var invaderad med getingar o med min fobi kunde jag inte vara på land utan låg bokstavligen i badet i 3 timmar.... jag måste få hjälp med det här, jag är INTE en god förebild, på väg hem kom tårarna, det hade varit en saftig dag även för mig...


Emil fick sig ett stick i läppen så han hade väldigt "plutiga" läppar ett tag... jag hotade med att många skulle bli puss-sugna nu när han såg ut som han gjorde, det var väl inte helt populärt att retas så... ;) Synd om honom var det iaf, han spenderade en stund med kylklamp i munnen....


Nu på kvällen har killarna tagit sig ett kvällsdopp i grannarnas pol, vi vuxna tog en öl & njöt av den sköna kvällen... Nu sussar de sött... & troligen vi med om en stund...


Men hur får jag hjälp med min fobi för dessa ynkliga djur?! Läste om nån som botat sig själv genom att skaffa sig bin, men det gör jag INTE!! Tänker inte ha dem till husdjur men behöver lära mig att fungera tillsammans med dem för det gör jag inte idag....

1 kommentar:

Brittis sa...

Inte visste jag om dina bekymmer med getingar. Har du försökt med KBT? Det vore kanske något för dig.