onsdag, februari 18, 2009

Kompetenskartläggning nr2

Jag har precis avslutat kompetensbeskrivning nummer 2 ... är ingen rolig situation just nu, är säkerligen inte bara jag som känner så inom företaget men man är ju alltid sig själv närmast....*SUCK* säger jag bara.... tänk om april/maj kunde vara här så man visste något... ovissheten är jäkligast tycker jag....

Det räcker inte med att företaget skall ha en kompetenskartläggning utan facket skall också ha sin... kan det vara så att någon anställd skriver olika - det kanske skulle göra förhandlingarna lite livligare och mer spännande, eller vad tror ni?! Jag kommer då inte att veta då dessa sker inom "lyckta dörrar" som sig bör....

....men ni vet ju alla vad jag tycker om att vänta.... man ställs inför prövningar vissa perioder i livet uppenbarligen... grubblar förstås en del över det hela - vad ska jag göra om jag blir arbetslös? Tror jag kommer gå under.... kanske inte helt men jag behöver mitt jobb....

2 kommentarer:

Brittis sa...

Jag lider med dig.

Anonym sa...

Jag förstår att det känns oroligt, men man ska ju inte ta ut nåt i förskott! Kramar