lördag, mars 31, 2007

Han pratar..

mer och mer ord kommer från hans mun numera.. .han har i och för sig pratat länge men med ord som bara han förstår, jag kan därför förstå hans humör och frustration när varken mamma, pappa eller nån runt omkring förstår vad han vill - i kombination med pekande så har vi hankat oss fram ett bra tag nu, men det räcker inte för den lille mannen...har en viss del av Nallarna i sig... *S*

Idag har det iaf kommit flera ord som man begriper: Båå = Boll, Ampa= Lampa, Äppe = Äpple... så det går åt rätt håll...

Har förövrigt vart på 2-års kalas hos kompisen C, hon bjussade på ett riktigt barnkalas... det var så mysigt...

Jag har målat första svängen på väggarna i den "nya" hallen, ska köra färdigstrykning imorgon... sen får vi se när jag tänker ta snickerierna, men jag borde väl göra det nu.. Har nåt mål om att vara klar till påsk...

Hoppas övriga har det bra!

1 kommentar:

Jag sa...

Jag ser verkligen fram emot att ha er här i helgen! Känns som om det är evigheter sen...
Men du, jobba inte för hårt nu, var rädd om dig
Kram