onsdag, mars 28, 2007

Vårkänslor

Ja, man kan ju inte klaga på vädret precis...solsken och riktig vårkänsla. Men den där vårkänslan.. det borde ju bara infinna sig ett behagligt varande och kanske lite extra pirrande känslor bara för att det är vår och alla vet ju hur det är med marskatter...*S* Men för egen del så infinner dig sig en tudelad känsla - jag njuter av sol och värmen, ser blommor komma upp lite varstans och snön på gården är borta. Barnen plockar fram cyklarna och tar av sig de tjocka jackorna, känslor spirar lite var stans och människor går hand i hand... vårkänsla så det står härliga till..sen tillkommer dom där mindre vällustiga "ToDo:sen" där jag kanske borde lägga vikten vid :sen, men som ni vet så är det inte min starka sida... fönstren MÅSTE tvättas, allt damm från rusen MÅSTE bort, det MÅSTE bli ordning i huset... ja ni förstår säkert hur jag menar... detta har jag nu löst genom att ta en semesterdag på fredag... SEN ska jag njuta av våren.... också ett ord som jag själv uppskattar att höra ifrån tex min respektive...*S* Men man kan ju inte vara felfri...

3 kommentarer:

Jag sa...

så sant! Ingen är felfri - själv spelar jag just nu kort, hollywood för tillfället, pokern är avklarad. Förlust 4 kr i poker, och jag vann precis HW. Kram - och du, ta det lite försiktigt med alla todos!

Anonym sa...

Och VAD gör du då vid datorn???? /A

Brittis sa...

ToDo:sen? Jo, dom gör jag sen!