torsdag, mars 15, 2007

Skrivkramp...

Säger som andra också sagt - jag har skrivkramp...läser gärna men vet inte vad jag ska skriva...

Jo, en sak ska jag berätta - *Fanfar* Pappa har gjort klart köket!! och hallen vad gäller lister och sånt som blev "merjobb" i och med köksrusten. Men det blev JÄTTEFINT, hoppas bara att han vet hur tacksamma vi är för all hans hjälp, natruligtvis har mamma också varit till god hjälp som lånat ut honom - Tack, hoppas att vinet kompenserar en del mamma... *S*
Nu fattas det lite silicon runt kaklet och sen är det målning i hallen... eller datorhörnan, vad man väljer att kalla det... ska försöka ta tag i det till helgen, men det är lite mycket på jobbet just nu så helgen kanske går åt till rekreation istället. Jag ska ju till stora staden i veckan och utbilda mig.. bo på hotell och hela rasket - lyx med andra ord, men det är första gången på den här tiden som jag sover borta i från E. Känns jobbigt - men det är samtidigt nyttigt för oss båda! Även om jag har svårt att tro att dom ska överleva utan mig verkar det som...

Måste jobba....

5 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

Känner igen det där med separationsångest. Men FÖRSÖK att ha det riktigt skönt nu. Kramar kusin

Brittis sa...

Roa dig kungligt. Han överlever. PO, alltså.

Brittis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jag sa...

Hej på dej! Kan bara instämma i alla goda råd du fått, Ha det skönt och roa dig. De överlever!
Nu far vi tidigt i morgon bitti, ska kliva upp kl 4. Ska försöka blogga lite så ni vet hur vi har det.
Kramar

M sa...

Herre GUD! NJUT av att få lite andrum! Du får ju träffa mig i morgon dessutom! :o)