lördag, mars 03, 2007

ETT - TVÅ - ååååå.....

TRE!!!!

Mammas ängel...





Ja, som ni ser så närmar vi oss... det är fortfarande lite pyssel kvar att göra såklart men vi har ÄTIT i köket idag... tyvärr gick inte kökssoffan in utan att det såg trångt ut så nu vet jag inte hur jag ska göra med bord och stolar, men dom här får duga så länge - dom matchar ju än så länge fönstren, men till våren skall dom målas om - vita...

På måndag kommer pappa för troligen den/de sista dagarna av arbete. Jag vill bara passa på att säga att jag är honom evigt tacksam för den hjälp vi har fått - helt ovärderligt... Måste väl flika in ett stort tack till mamma också som lånar ut honom... TUSEN TACK till er båda!!!

Ha en mysig lördagkväll allihopa...

5 kommentarer:

M sa...

Hoppsan! Det blev verkligen en upplyftning! Jättefint! Skönt att det äntligen är klart, eller hur! Nu får ni lugna ner er och unna er att njuta ett par månader innan ni påbörjar något nytt projekt... Ska gå ner i källaren och utmana A och Fredde på dart nu! :o)

Anna sa...

Klart är det ju inte riktigt - men tanken är väl att det skall bli inom den närmaste framtiden...nån list här och lite fog där... småpyssel alltså...

Hoppas förövrigt att du vann när ni spelade Dart... ;) Själv skall jag återgå till Vasaloppet...

Jag sa...

Åh så fint det blev! Nu blir jag nyfiken på att se det i verkligheten också - förstås! Men jag har inte tid att åka med pappa R den här veckan....

Fin bild förresten på dig och i nya frisyren - puss på dig oxå!

Brittis sa...

Verkligen läckert. Där får ni nog många trevliga stunder.

Kiara Och Kovu sa...

Akta er bara för att vänta för länge med fogarna och listerna. Vet hur det såg ut på Spanngatan innan dom flyttade. Då var det lister som hade fattats i nästan 20 år *fniss*.

Sen håller jag med Inglarna. En ursnygg bild på dej själv.