tisdag, april 03, 2007

Nya mål

Jag har också rätt att ändra mig hoppas jag, så nu ändrar jag mina planer... Jag lagt måleriet på hyllan, det får vara som det är nu över påsk - jag varken orkar eller vill inte håller på när jag kommer hem från jobbet... Det är snickerier kvar och sista svängen inuti den egenhändigt byggda skrubben.. det går ändå har jag kommit på...

Ska bli mysigt att kommma "hem" över påsk...även om visiten blir kort, åker hem igen på lördagen - vi har ju lovat andra sidan middag på söndagen och stora E kommer så det är så det blir...och nu ska man inte tro att jag inte vill ha dem här på mat, det ska bli SÅÅÅ trevligt...

Sen måste jag väl klaga lite - bara för att jag har skrivkramp emellanåt så behöver väl inte alla hänga på eller?? Tycker inte att det är många bloggar (från vår sida) som uppdaterar sig speciellt frekvent... jo, "Kattans" förstås.. men hon är ju envis som synden också..*S* de övriga känns lite mer sporadiska, och M ska man inte prata om - den där choklad passionen har hon haft som förstasidestoff hur länge som helst nu... Skärpning...

Psst....man kan väl fösöka döva sitt eget dåliga samvete med att lägga över lite ansvar till andra, eller funkar det inte så!?

Glad Påsk

6 kommentarer:

Jag sa...

jag jobbar!!!

Jag sa...

Men jag längtar efter er - skynda er hem!!!!

Brittis sa...

Bravo!! Det är rätta tag! Det är bra att du börjar lära dig när det är dags att slänga grejorna i väggen och inse att solen skiner, världen är vacker och livet är alldeles för kort för att jaga änglatofflor och andra småsaker.

M sa...

Hej, här är jag! Hinner inte skriva mer! ;) KRAM - ses snart! PS: Vilken tid smäller det?! Vi åker till G-åsen på torsdag och sover väl över där, fast jag ser det som en relativt tidig bilfärd neröver på fredag fm... Mamsen, ska vi handla nåt? Delegera!

Anna sa...

vilken tid smäller det? Du menar vilken tid landkrabborna skall dras upp, eller? Jag kan väl tycka att vi ska ses på fredag fm om det är möjligt, men jag vet inte hur det blir för er om ni är i gulleråsen, hur det passar med barnen osv. vi är ju på plats så för oss spelar det mindre roll... och förresten, varför har du inte tid?!?!?!? Det ska bara bli roligt att ses när var och hur spelar mindre roll.. sen kan det ju vara roligt att ses medan barnen är vaken och mellan 12-14 sover vår son... Mamma! Delegera till mig med om du vill, men jag kan handla MED dig på torsdag...

Brittis sa...

Oj oj oj vilken aktivitet!
C och jag bra tar det lugnt. Jag läser och han tittar på TV. En promenad har jag dock fått till idag.
I eftermiddag ska vi till Falun och se Ruggugglan2. Är den lika kul som 1:an så får vi roligt.