tisdag, augusti 02, 2011

Lås & bom

Varför är Lilla E så otroligt rädd för att bli inlåst?

Jag kan inte hitta ngn händelse i livet som kan ha påverkat honom....

Vi går på offentlig toa o jag får Inte låsa trots att jag är med därinne

Vi har besökt flera campingar o i deras servicehus får jag heller inte låsa utan bara vakta

Får han välja själv så skall alla dörrar stå på vid gavel o jag vänta utanför men det fungerar ju inte alltid så....

Kanske bara en period men trist för honom att känna sån panik...

Undrar om det hänger ihop med att han tappade bort mig rejält på ett köpcentrum o sedan dess har han ju en rädsla för att inte hitta oss....

1 kommentar:

Brittis sa...

Stackars Lilla E. Men det här ämed tiden men är naturligtvis jobbigt när det pågår. Lr inget ovanligt alls. Jag möter ofta barn på offentliga toaletter som ber mig vakta dörren medan de är inne för de vill inte låsa. Det kan säkert ha en betydelse att han "gick bort sig" på det där köpcentret. Han är nog en mycket känslig lite krabat. Både en tillgång och källa till onödigt lidande. Det går säker över med tiden. Lycka till.