lördag, augusti 20, 2011

Grått & lite tråkigt idag

Ja, faktiskt så njuter jag Inte av en mulen, regnig sensommar/höst dag....nej jag hade velat ha uppehåll så jag hade kunnat måla en bit till.. grämer mig lite att jag inte nötte på lite igår kväll, men jag prioriterade Lilla Es fotbollsträning som jag lovat tidigare... livet ska ju inte bara vara "måsten"... fick dock sota idag när det har droppat hela dagen...

Små strimmor av blå himmel kan dock skymtas nu så jag kanske har en bra söndag att se fram emot!

Nu har iaf. jag gjort klart (läs: fixat förvaringen o sorterat) i ett av rummen (killarnas) så när som på affischramar - någon därute som vet vart jag får tag på ramar som passar 90x60 affischer.. vill ha tunna svarta & de ska vara billiga.. har för mig att det fanns på "min" tid =))

Matlagning på G - suck va trist....
Hihi... gnälligt eller?! Riktigt så illa är det Inte - jag bara "låter"....

Inga kommentarer: