onsdag, april 06, 2011

Vår rus

Vård av pigg son idag - betyder full rulle kan jag meddela...

1. Han SKA gå på dagis imorgon, det har hans mamma bestämt..
2. Före 7:30 spelade vi pyramidspel, ett sällskapsspel i Lego - han vann!
3. StarWars VI filmen avverkad
5. Promenad till affären genomförd - väl där skulle jag låtsas som att jag inte kände honom så att alla skulle tro att han var där själv.. han hette förresten Jimmy
6. Jag har fika på jobbet imorgon = jag MÅSTE baka, det gör jag nu.. men jag kan ju inte bara baka precis det jag behöver så det blev en annan sort också..
7. Bordet är torkat på bron, nu ska vi fika i solen har han bestämt
8. Är det kväll snart?
9. Nej, glömde middag - idag blir det Elias favorit - Broccolisoppa!! Vi passar på när de andra inte är hemma...
10. TV-kväll
11. Nattning
12. Anna tid
13... ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Mellan varven har jag också jobbat, tvättat och byggt legoskepp (försöker om nån undrar bygga ihop de svindyra byggsatserna till hela skepp igen - barnen har inget vett av att vara rädda om dem.. men nu har mamman sagt stopp, ALDRIG mer bygger jag ihop - letar bitar bland övrigt lego ...) Vi har också skickat pappan till Tyskland resten av veckan... undrar om det är lika fint väder där som här... +13 i skuggan...UNDERBART!!!

2 kommentarer:

Brittis sa...

Full rulle var det, ja.

Jag sa...

Det låter som om du är sysselsatt! Hälsa Jimmy och krama!
Puss