onsdag, mars 04, 2009

Vad skriver man

när idetorkan är total?! Jag ser dock att jag inte är ensam om att inte vara så flitig.. fast jag önskar att andra var lite mera flitiga så jag åtminstonde hade något att läsa när jag går mina dagliga bloggrundor... Skärpning! ;)

I övrigt går livet sin gilla gång, jag är lite less just nu och kan inte förklara varför - beror på varslet? beror det på tristess i vardagen? beror det på förkylningen? eller va fasen är det?!

Inte så roligt iaf. när man känner sig less på det mesta...

Nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen... VILL INTE göra nåt annat... så det så!!

3 kommentarer:

Jag sa...

Men så sitt i soffan då! Det är du väl värd (med betoning på 'väl'). Vilket staket var det som pajade, altanen eller mot vägen??? Hoppas det var mot vägen....
Puss o kram

Brittis sa...

Va!! Har något pajat?

Kiara Och Kovu sa...

Kära kusin...
Skicka "gubbe" o ungar i säng tidigt. Ta dej en helkväll med bad (om ni har badkar), nått gott att äta (typ ost,vindruvor mm)ett glas vin, ansiktsmask,fotbad, nått bra på tv, ingen telefon (kan rekommendera att ni kopplar in Teila i det, det är dom ju bra på *fniss*). Man blir som en ny människa efter det.

Kram