fredag, oktober 31, 2008

Ja se det snöar....

ja se det snöar, det var väl roligt HURRA?!?!?!?!

Natten har varit både blåsig och snöig - lilla E har inte sovit så bra, det brukar han inte göra när det blåser ute och jag har legat hos honom i flera omgångar i natt... och då sett att det snöar. För egen del har jag också sovit dåligt på grund av det såklart men även för snön - jag gillar inte att köra när det är snö - vinterdäcken är heller inte påsatta ännu och jag gruvar mig för att ta mig till dagis och jobb idag... Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta tjuren vid hornen..., ;)

Pajsarn upplevde sin första snö när jag släppte ut honom i morse - han såg lite förvånad ut han med och kom in efter några minuter..

Marken är täckt, bilen är översnöad och bättre vantar måste plockas fram innan dagis.......

Ha en bra dag alla!

5 kommentarer:

Jag sa...

kör försiktigt! Såg den första dikeskörningen på morgonpromenaden idag.
Han hade vinterdäcken i bakluckan.

Kiara Och Kovu sa...

Jag har inte heller fått på mina däck än. Men det fixas idag. Tänk att vi aldrig lär oss!!!! Som om det var nått nytt att det blir vinter varje år?!

Brittis sa...

Sätt på dom snabbt! Jag oroar ihjäl mig annars.

Hej, skulle inte du fixa bort den där ordverifieringen? Eller blir du fortfarande utsatt för spam?

Anonym sa...

Nu då - har jag lyckats få bort det nu?

Kiara Och Kovu sa...

Ja det har du. Förresten, hade tänkt att åka förbi er när vi var i Sandviken. Men jag hade inget nnummer till er. Glömde ringa din mamma kvällen innan o fråga. Men det blir säkert fler tävlingar i era krokar.