onsdag, juni 18, 2008

Titel - vad är det?!

Hmmm.. idag var det svårt att hitta på en rubrik på mitt inlägg... :)

Jag "övningstittar" på fotbollsmatchen - vi är inte så duktiga hittills vad jag kan tycka...

Blandar fotboll med laptop så det blir några rader här också för att visa att jag existerar....





Är förövrigt hängig.. har lite feber, svettas och hostar - jäkla hosta som hela tiden återkommer när jag blir förkyld och tyvärr är den alltid mer långvarig än vad förkylningen är.. fick nån form av förkylningsastma när jag var förkyld för ett år sen och det verkar vara något jag måste leva med.


Jag vet ju nu att det inte är något fel på varken mina lungor eller min andning i övrigt (när jag inte är förkyld), den hosta som jag drogs med tidigare har försvunnit - det visade sig efter mycket om och men att det var en biverkning på min blodtrycksmedicinen (konsekvens av det höga blodtrycket jag fick i samband med havandeskapsförgiftningen när Elias föddes), nu har jag bytt den och hostan försvann. Läkarna sa att det var varannan människa som åt just den medicinen som fick rethosta - Retligt *S* att jag fick gå ett helt år och fundera på vad det berodde på innan jag fick svar på det...





Emil gjorde sin sista dag på dagis igår... vi ville ge fröknarna något som tack för den här tiden så jag satte mig i min "pysselhörna" och "scrappade" lite - resultatet blev iaf uppskattat av fröknarna och pryder nu en av väggarna på dagis...






Nyckelpigan och Humlan representerar de avdelningar där han gått under sina år på dagis...

Har en arbetsvecka kvar efter den här och det känns lite stressig, har jättemycket saker som jag måste delta i OCH bidra med något till så det kräver att jag är alert - jag behöver bli frisk NU, presterar inte så mycket när man känner sig hängig.. blir mest bara stressad över allt som jag inte hinner med...

Men nu är det kväll och jag borde inte tänka på jobbet.... Så åter till fotbollen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du bör nog skydda din blogg!
Det är väl sånt här som kallas spam?

Brittis sa...

Du har haft en sån där hängig dag. Då känns allt motigt. Det blir snart bättre, ska du se.
Mamma får curla dig lite.