torsdag, juni 19, 2008

Fighten har inletts

11 inlägg på min förra rubrik... Oj vilken respons var det första jag tänkte tills jag öppnade kommentarsfönstret och insåg att 10 av de 11 faktiska inläggen var SPAM *suck* så nu har jag fått lov att bannlysa anonyma inlägg och kompletterat med den där trista bokstavskombinationen innan man kan publicera kommentarer...
Det 10:e inlägget kom från mamma som bara kommenterade mina spam.. hihi.. så intesset för mitt inlägg visade sig inte vara så stort som jag trodde vid första ögonkastet...

Hoppas ni får en trevlig midsommar allihopa!

Jag ska åka "Hem" och det känns mysigt som bara den... traditionen i Utby skall återupplivas tillsammans med hela familjen hoppas jag... Picknick och förhoppningsvis träffar man en hel del gamla bekanta.... Inget går upp emot midsommar i Rättvik - så är det bara!

3 kommentarer:

Brittis sa...

Hoppas du fått en trevlig midsommar.

Anna sa...

Japp, jag har haft en jättetrevlig helg...

M sa...

Jag med! Nu är jag tillbaka i ett tomt hus... Barnen ligger tydligen redan i MIN säng i Gärdbyn! Suck - avis!!!