torsdag, januari 28, 2010

KontrollbehovsAnna...ja det är jag det!

Och just i dagarna har jag ingen kontroll alls o det känns inte det minsta trevligt, jag får dock lugnande rapporter av mamma... men jag kan ju inte SE och inte VARA DÄR och det känns uselt...

Inser att jag inte är oumbärlig - det verkar ju gå bra även om jag inte är där och kan ha kontroll på läget...

Nä det här håller inte - Pappa kom HEM för nu längtar vi efter dig....undrar om jag ska gå ut på trappen och skrika, vad jag minns så fungerade det när han var i Italien och jag var några år yngre.. ;)

3 kommentarer:

Jag sa...

Livet har en benägenhet att gå vidare oavsett hur vi än försöker kontrollera, så slappna av nu. Och låt honom vara kvar där han är, tänk vilken service han har på det där stället. När han kommer hem är det ju jag som får stå för servicen :-)

Ha en skön dag. Kram

Brittis sa...

Och han får klappa damer på rumpan och prata tvetydigheter med andra gubbar.

M sa...

Jag kollade i alla fall upp honom igår - han var pigg och alert! Så när som lite stel när han skulle sätta/ställa sig - men det är ju som sig bör. Du kan coola ner dig! ;) KRAMIS - PS: Väldigt vad långa dagar du har - du skulle ju ringa mig "senare" för flera dagar sedan!!