fredag, februari 05, 2010

Plöjer

StarWars filmerna med Elias.. kan inte påstå att det är min "cup of tea" men vad gör man inte, E kan iaf. förklara och berätta hur allt hänger ihop... började med Episode III och nu är vi på Episode II, han väljer ordning o jag gör som han vill.. men blir lite konstig handling.. Hihi

När jag säger till honom att jag inte gillar att man är dumma mot varandra (onda v/s goda) i filmen så säger han bara "Mamma, det är inget man kan göra nåt åt... "
Jaha, där rök den pedagogiken...

I övrigt så är vi hemma o vabbar idag - han har varit förkyld o haft feber några dagar men är piggare nu, blir friskhetstest imorgon fm då han börjar på innebandyträning... gissa om han ser fram emot det...

2 kommentarer:

Brittis sa...

Ungar är klokare än vi tror. Och de är oftast praktiska. Två bra egenskaper.

M sa...

JÖsses - kusinerna borde ha en Star Wars date framöver! Hörde du att jag kom på Maja med att gå runt och ropa "Jag kapitulerar" hela eftermiddagen - det var taget från starwars filmen. Igår såg de femman (först har vi sett alla i rätt ordning en gång, nu hoppar de runt lite som de vill..) och jag har förstått att Luke "tappar handen" där... ?! ;)