tisdag, augusti 26, 2008

Hemma hos..

Ja, det förekommer många diskussioner just nu och en del av dem är så lustiga så jag måste dela med mig av dem..

Igår kväll när jag stoppade lilla E i säng utspelade sig följande, ha i åtanke att hans snopp för tillfället är det bästa han har och han skall absolut inte sova med kalsonger.. så det var en nakenfis jag stoppade i säng...

Lilla E tittar på sin snopp och utbrister lite fundersamt...

Lilla E: "Mamma, vi måste nog köpa en större säng till mig"
Mamman: "Jasså? Varför då?"
Lilla E: "Min snopp växer och är ju jättestor! Jag tror jag måste ha en säng med torn!!"
Mamman: *S* "Ja, är det så att du får en så stor snopp så får vi köpa en ny säng åt dig då.. "

Vart får dom allt ifrån??? *skrattar*


-

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Det gäller att inte ge dem komplex..*S*

Brittis sa...

Glöm för all del inte att skriva ned alla sådana händelser. Man tror man kommer ihåg men tyvärr är det fel.